تعريف لوگو (اوگو ، آرم يا نشانه گرافيكي چيست؟)
/ طراحي لوگو / طراحي لوگو ارزان در ايران لوگو (آرم و يا نشانه) اين پتانسيل را دارد كه يك دارايي بسيار قدرتمند براي يك برند باشد. از نگاه طراحان سامانه طراحي لوگو ديزاين (desig-n.com) معياري كه ما براي طراحي لوگو (طراحي آرم ، طراحي نشانه) يك كسب و كار در نظر داريم چيزي فراتر از زيبايي ساده و به عبارتي طرحي با تركيب طراحي زيبا و گنجاندن مفهوم در طرح است به طوريكه به سادگي در اولين نگاه فرد متوجه نماد مربوطه شود ، لذا در مواردي شايد لازم باشد براي رساندن مفهوم يك كسب و كار ، حتي در طراحي آرم به سادگي روي آورد ، يك لوگو و برند و كسب و كار براي موفقيت به بهينه بودن نياز دارد ، بهينه كردن كسب و كار مي تواند شامل محتواي ريز و درشت كسب و كار باشد ، لوگو به عنوان هويت كسب و كار شما بخش اعظمي از فعاليت شماست ، محتواي لوگو در يك كار حرفه اي به صورت اتوماتيك المان هايي را فراخواني مي كند ، تركيبي از رنگبندي به جا و استاندارد و يا خلاق و خارج از محدوده استاندارد ، سبك كار ، ميزان سنگيني و يا لايت بودن كار ... در كنار زيبايي كار ، سادگي در برداشت ، مفهوم فعاليت ، نمايي درست و يا نادرست از كسب و كار شماست كه شخصيت كسب و كار شما در آن نمايان خواهد شد... هيچ تعريفي از آرم و لوگو مطلق نبوده و همواره استثنائاتي دارد ، به عنوان مثال مديران كسب و كار براي فعاليت خود بنا به دلايلي خاص سادگي را بر پيچيدگي ترجيح كي دهند كه اين را در بسياري از برندهاي بزرگ مي توان مشاهده كرد و لذا خواستگاه هر طرح بسته به اولويت ها مشخص مي شود ، در حالت استاندارد كه سامانه ديزاين نيز در كارهاي خود بر آن تاكيد دارد اولويت دريافت خروجي سريعتر و رسيدن به نقطه بالاي محبوبيت و كسب درآمد بيشتر است، در برخي خواستگاه مالي نيست و فعاليت كوتاه مدت و يا غير تجاري و ... مي باشد ، در طراحي لوگو نياز است ابتدا مسير و نقاط ابتدا و انتهاي كار مشخص ، زيباترين حالت براي خواستگاه تعيين و با توجه به توضيحات و درخواست همراهان و كارفرما ، تركيبي از بهترين هاي مورد نياز را در يك طرح در نهايت خلاصه كرد ... اين طرح يكي از چندين طرح ممكن با اين تركيب نياز / تركيب اولويت هاست كه سليقه طراح اتود نهايي را رقم مي زند و يا در مواردي كارفرما چندين اتود را جهت اشتراك نظر ، همفكري جهت پياده سازي درخواست مي دهند ... اهميت لوگو از آنجا برجسته تر مي شود كه شاهد آنيم كه در بسياري از شركتها لوگو و آرم و نماد سريعتر از نام برند معروف و برجسته مي شوند. مروري بر زندگي نامه طرحي مستعد به نام لوگو آرم ها مالك محتوا ، تصاويري سخنگو ، با توانايي هاي مختلف در اطراف ما هستند و معروف ترين ها تقريباً توسط همه قابل تشخيص هستند. مانند لوگوي كمپاني گوگل ، اما اين آرم از كجا نشأت گرفته است؟ و چگونه با گذشت زمان تكامل يافته است؟منشأ آرم را مي توان تا زمان مصريان باستان قدمت گذاشت. آنها از سلسله مراتب براي مارك و شناسايي دارايي هاي خود استفاده مي كردند ، تا اينكه در زمان قرون وسطي كه از تصاوير گرافيكي مانند پالتو براي تمايز بين وضعيت اشراف هاي مختلف استفاده مي شد. دوره فعلي طراحي لوگو در دهه 1870 با اولين آرم انتزاعي ، مثلث قرمز باس آغاز شد. با تشكر از معرفي چاپ رنگي و صنعت تبليغات ، در صورت تمايل به ياد ماندني بودن براي مشتريان بالقوه و موجود ، لوگوها براي برندها ضروري شدند. كيفيت طراحي درخور ، رعايت اصول و استانداردهاي سايز و ... پشتيباني و همراهي هميشگي در طرح ها ، طراحي لوگو ارزان ، به همراه گارانتي رضايتمندي از ويژگي هاي تيم طراحي ديزاين است كه با افتخار با حمايت شما براي آن مي جنگيم.. در سامانه طراحي بنر ، گرافيك و تبليغات ديزاين سفارشات لوگو به سه شكل لوگو تايپ ، لوگو نماد و لوگو تركيبي (تركيب لوگو تايپ و لوگو نماد) انجام مي گردد.
- پنجشنبه ۱۴ فروردین ۹۹ | ۱۲:۱۵
- ۱۸۳ بازديد
- ۰ نظر